סגן שר הבריאות: "יתכן שיהיו עוד הקלות לפני פסח; תלוי בנתונים"

    ישראל רובין No Comments on סגן שר הבריאות: "יתכן שיהיו עוד הקלות לפני פסח; תלוי בנתונים"

    סגן שר הבריאות יואב קיש מעריך כי אם המגמה תימשך, יהיו הקלות נוספות לקראת חג הפסח: "אם מקדם ההדבקה ימשיך להיות נמוך ועם מגמה כלפי מטה – אני מאמין שיהיו אפילו עוד הקלות"

    יואב קיש צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    סגן שר הבריאות, יואב קיש אומר כי אחוזי ההתחסנות גם במגזר החרדי עולים וכך גם במגזר הערבי, ביחס לשבועות קודמים: "בשבועות האחרונים יש מאמץ ממוקד בחברה החרדית שגם, נדמה לי, משתווה כבר למגזר הכללי וגם במגזר הערבי רואים עליה יפה. אנחנו מגיעים פה להישג מדהים". כך אומר סגן השר בריאיון לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר.

    בפתח הריאיון התייחס קיש לריאיון שהתקיים קודם עם שניים מעוזרי חברי הכנסת החרדים: "ברור שחברי הכנסת החרדים, וכך גם חברי הכנסת של הליכוד – עוזרים וקשובים לציבור. זו זכות גדולה, זו שליחות".

    קיש התייחס להשתלחותו הבוטה של יו"ר ישראל ביתנו בציבור החרדי: "דבריו של ליברמן מעוררים גועל וזוועה. אלו דברים שנאמרו במדינות חשוכות ואנטישמיות. אני חושב שהוא צריך להתנצל מיידית על הדברים. ההסתה הפרועה שלו נגד המגזר החרדי תתהפך עליו בסופו של דבר".

    סגן שר הבריאות אופטימי לנוכח נתוני התחלואה, אך חושש להצהיר בביטחון כי המגיפה מאחורינו ונוקט בשפה זהירה: "אני מאוד מקווה שלא יפתיע אותנו הפעם איזה וריאנט מחו"ל. כרגע כמו שזה נראה אנחנו חוזרים לחיים, פותחים את הכלכלה ונמצאים במקום שכל מדינות העולם רוצות להיות".

    "גם את הוריאנט הבריטי לא הכרנו עד לפני חצי שנה והוא הגיע ועשה פה את הגל השלישי", מזכיר קיש. "אנחנו מאוד חוששים מהמוטציות, אבל בסופו של דבר אנחנו בתהליך של יציאה מהקורונה ובמקום טוב".

    סגן השר נשאל לגבי חג הפסח הקרב ובא, וכיצד יראה החג: "אנחנו מחכים עוד כמה ימים כדדי לראות את ההשפעה של הפתיחה הנרחבת. אם מקדם ההדבקה ימשיך להיות נמוך ועם מגמה כלפי מטה – אני מאמין שיהיו אפילו עוד הקלות".



    0 תגובות